Gött!

Idag har Luna mått mycket bättre!
Hoppade ner från fönsterbrädet imorse, undersökte igen och hon hade bara ont när jag böjde in benet helt, lite stelare än det andra också.
Kanske sträckt sig på något vis? Hon rör sig normalt också!

Ska få hjälp av Cecilia imorgon att bada henne och klippa lite, lerig överallt och fått massa tovor på magen av den där jäkla leran, hon hade en klippmaskin, skönt att få bort lite!
Luna har fått hålla sig inne idag, ska försöka att typ inte släppa ut katterna mer, de ska ju ändå vara innekatter i lägenheten sen :)

Nu ska jag sova, upp imorgon bitti och till skolan en sväng innan Cecilia kommer hit på förmimddan :)

Kommentarer
Therese säger:

Hej
Jag hittade din mail via Kanin-Net. Jag skulle vilja försöka få tag i dig, men hittar ingen mailadress. Skulle vara trevligt om du kunde höra av dig till mig. Skulle vilja göra ett försök att ta över KaninNet, har försökt att få tag i Gille, men inte lyckats. Jag förstår att du har varit lite involverad i forumet också, så därför vänder jag mig nu till dig.


Mvh Therese

2013-12-13 | 10:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback