Uppdatering

Ja, det var ett tag sedan jag skrev sist. Men nu är det dags!
Förra tisdan var vi nyttiga och badade infrabastu och solade lite iallafall. Det var även löningsdag, så jag passade på att storhandla! Vuxenpoäng!
I onsdags styrketränade, jag och Linn alltså. Min nya portabla hårddisk kom också! Så nu slipper jag ha ångest för alla mina tusentals bilder när jag ska lämna tillbaka datorn till skolan om några veckor. Nu återstår bara problemet med att jag ska ha någon dator...
I torsdags tyckte jag det var dags att få bort utväxten, så jag köpte hårfärg och färgade håret, så nu är det helsvart igen!
I fredags var det lugnt. Jag och Maria var ute på hundpromenad med Novella, Bubba och Clara. sedan färgade jag löshåret på kvällen. Dock såg jag att jag missat på några ställen, så det skiftar i brunt på vissa ställen, men skitsamma! Orkar inte köpa ny hårfärg för över 100 spänn och färga om det :P 
Jag köpte även en adventsljusstake tidigare på dagen, så nu är jag lite seriös och har  en ljusstake tänd i fönstret. Är nog enda julprydnaderna jag vågar ha, men tanke på bus-Betty.
I lördags jobbade jag på förmiddan, och sedan var det dags för Dido på kvällen. Det var skoj!  Bilden nedanför är från då.
Sedan jobbade jag i söndags eftermiddag.
I fredags var jag och Linn å styrketränade, men jag hade verkligen noll lust. Försökte, men jag orkade inte vara mer än 2min på varje grej typ. Så istället gick jag upp och solade i en halvtimme.
Igår var jag och Linn till Borlänge och julhandlade lite. Jag hittade dock bara julklapp till ena brorsan, en kvar... Men hittade en jacka, mössa och vantar till mig själv! Det var behövligt :)
Nu sitter jag och Moa i skolan och har precis skrivit klart, skrivit ut och skrivit på våra arbetsansökningar. Nu ska vi bara skicka iväg dom. Hoppas vi får jobben, och får jobba tillsammans!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback