Ny design igen + Glest

Ja, fick tråkigt och gjorde en ny header + bytte lite design igen.  Dock vet jag inte hur jag får typ datumet under inläggen vitt istället för svart, gah. Det får väl va sådär fult sålänge.

Ja, det är glest mellan inläggen. Jag glömmer bort eller orkar inte. Men ska skärpa mig, jag lovar.
Har iallafall försökt para Sally de senaste dagarna. Jepp, har fått hit en kanin om jag inte nämnt det. Sally, en lejonhuvad kanin. Så i lördags kom det hit en karl till henne. Igår tror jagd et blev en lyckad parning, efter att jag matat henne med persilja som bara den. Så vi får se om de blir några småttingar om en månad. Sara och hennes mor har precis varit och hämtat Twix som hanen heter. Han har lite klenare man är henne, menmen, får hoppas hennes smittar av sig :D
Han väger 1,43 och hon väger 1,5, så det blir nog hyfsad vikt på dem iallafall (lejon ska väga mellan 1,3 och 1,7 om jag minns rätt).
Haha, intressant kaninsnack va?

Oh vilken kul helg det avr i helgen. Dido både fre och lör, men lördag var mest lyckad, överlägset! Jävlar vilken drag det var. Helt smockad så de fick stop pa folk i dörrn för det var fullt. Jisses. Hoppas det blir så igen!

Bilder finns på bilddagboken och Facebook.

Wilma löper fastän att hon är kastrerad. Blir galen på henne. Har inte sovit ordentligt på 2 nätter för hon vrålar på nätterna också. Suck..

Nu ska jag dra ner på Ica och köpa lite grejer så jag kan baka


Nej, ska skärpa mig med inläggen! Bifogar en bild på min lurviga tjej


Kommentarer
JinxLinda säger:

Har du kaninerna i lägenheten eller var? Blir det inte väääääääääldans stökigt av dom???

2008-10-01 | 18:39:01
Bloggadress: http://jinxlinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback