Cats

Saknar mina skitungar! Nu vill jag att boll-troll ska bli kastrerad så jag kan ta hit mina älsklingar. Betty har blivit biff med en massa muskler och Wilma har blivit fet som en boll, hon går ju inte ut när de börjar bli kallt, hon är bara inne och äter, haha.

Jaja, har varit väldigt dålig uppdatering på sista tiden, men jag lever!
Det blev inga kaninungar, men försökte para Barbie och Oskar i fredags men tyckte inte det verkade ta nåt, hon såg inte parad ut när jag tog isär dom heller.

Jag fick ju remiss till Skönvik i Säter, och fick papper från dom förra veckan, 12 sidor! Så igår fyllde jag i dom och postade, hoppas det hände nåt snart! ska ringa dom om nån vecka och säga att jag kan ta en återbudstid när som helst, annars är det ju upp till ett års väntetid på det där stället.

Sen så har jag ångest över hur jag ska få ihop pengar till allt när jag inte orkar jobba. Suck..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback