Fredag

Nu känner jag mig som en riktig hundägare. Köpte en sån där reflexgrej man sätter runt armen förut, och ett reflexband med bliinkande lysdioder, som jag tänkte sätta runt Winnies hals. Nu ska vi fanimej synas! Köpte ett par fingervantar som är fodrade med fleece inuti också, nu ska jag väl förhoppningsvis slippa frysa, mina händer blir förstörda av att vara ute i kylan..

Ja, jag var till vårdcentralen imorse iallafall. NÅGOT bättre doktor än sist iallafall! Denna tjejen verkade bry sig, och hon skulle skicka mig till nåt ställe i säter där dom kanske kan klura ut vad som är fel på mig, och så fick jag några tabletter som var inflammatoriska, för hon trodde jag kunde ha någon inflammation i lederna och musklerna eller vad hon sa. Så de händer något nu! Vilken lättnad :)

Försov mig imorse såklart. tänkte gå ut med Winnie och hade släppt ut hon på gräsmattan så hon skulle få springa lite innan vi skulle gå och så jag kunde titta till kaninerna, men då såg jag att jag skulle vara på VC om 20 min, så det var bara att släppa in hunden och börja traska själv.. Det går inte så snabbt när man måste gå och har ont i benen! Jaja, jag kom dit typ tre minuter i nio iallafall, haha. Första gången jag fick betala också, 125 pix, KUL!

Och inga jävla ungar än.. tror jag ska para om henne med Oskar.. Om hon är parningsvillig så är hon definitivt inte dräktig ju..

Kommentarer
ellen säger:

hahah välkommen in i vuxenlivet! själv är jag en trogen doktors besökare och äger ett frikort xD DET är pensionär varning..

2009-10-02 | 14:36:02
Bloggadress: http://nogg.se/ryggsim

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback