Sorg

Buhu, hittade en auktion på en Furminator L på Tradera som gick ut efter 7 min. 41 kr bara, + 45 i frakt, alltså 96 kronor bara! Så jag budade med högsta bud på 50, och ringde till mamma samtidigt, för jag tänkte att jag kan ha en till Winnie och en till Trolle i Värmland.
Och jag tryckte f5, f5, f5.. Sedan var det bara en minut kvar, och jag fick ett mail från Tradera! Men då sa jag till mamma att i värsta fall är de nån som budar över, så jag sket i att kolla mailet, och uppdaterade istället. Och visst fan hade en jävel bjudit över!
Så jag skyndade mig fort som fan att bjuda 60 kr, men det var för lite såklart! Så då skyndade jag mig att bjuda 70, men då var auktionen avslutad! Jag missade med några sekunder!
Snyft, nu är Lina inte glad. Jävla jävel som snor min furminator!

Men budade på två andra, men de går inte ut än på några dgar, så vi får se hur det går! Men jags örjer, jag sörjer...


Winnie busade med en leonberger idag när jag kom hem från jobbet. Gick ut och skulle gå med henne när jag kom hem, och vid ena granngården så var det en leonbergerhane lös, och när han fick syn på Winnie så blev han såklart förälskad och sprang fram! Så jag tänkte vafan, de får busa där på granngården ett tag. Ägarn till den andra hunden var såklart också ute! Dom verkade trivas bra ilag, Winnie blev dock lite trött på honom i slutet och sa ifrån. Men det tyckte jag var bra, hon är så vek, så hon måste ta för sig lite!

Vi sa att vi får väl gå ut och gå med dom nångång, så kan de få springa mer. Winnie har ju bara små pluttkompisar ;)

Men imorrn ska hon få leka med TVÅ lite större hundar. Jag och Amanda har sagt att vi ska träffas och leka runt lunch, så då får Winnie busa loss! Min fina flicka!

Var en granne in på jobbet idag också, och frågade om det var en tik eller hane jag hade. då sa jag att det var en tik, och då frågade hon om  jag inte haft besök av någon hund på gården. Men det har jag inte haft, så det sa jag. Då berättade hon att det finns nio hanhundar på min gata. Nio. NIO!
Jag längtar inte tills Winnie löper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback