Ninisar

Städade burarna idag. 2v kvar tills Barbie får sina småttingar. Tycker de känns som om hon är dräktig, men det är mycket möjligt att jag är lite ringrostig..  Men jag tycker de känns som det. Man kan ju hoppas.
Tycker magen blivit större men hon är ju på ett nytt ställe och har kanske fått mer mat än vad hon fick innan, och ett annat hö osv, sedan har jag skämt bort dom med morätter och knäckebröd nästan varje dag, så de kanske är trivselfett...
Hon gräver då som en galning, hennes bur ser 10ggr skitigare ut än Oskars. Tänkte nästan strunta i hans bur idag för den såg nystädad ut till skillnad mot hennes. Men jag tog hans ändå..
Jaja, bara attha tålamod tills om 2v så får vi se om det ligger några smågrisar där sedan!


Jag och Pjoskar

Skulle ha kirrat en annan bur åt Barbie. Denna känns för liten. Måste få tummen ur och bygga burar snart också.. Jaja, den som lever får väl se det också helt enkelt!

Så här packat är det i Barbies bur nu (klicka för större bild)

Ja, finns ju knappt en pisshörna... Jaja, hon överlever... Men Carolin sa att hon brukade få rätt stora kullar, så de blir nog trångt.. Jag får väl luta mig tillbaka på att den håller minimåtten för hona med kull iallafall, men jag vill ha större! Kanske kan snickra ihop någon nätbur sålänge, får undersöka saken..

Jag blir mer och mer taggad inför Tyskland iallafall, fick bokningsbekräftelsen idag, + medlemspapper från SKAF! Fick samma medlemnsnummer som innan, tjoho!

Letar hund på Blocket också, men får aldrig svar på nån annons jag svarar på, skitgrejer....

Åh, saknar pöjken som åkt tillbaka till Uppsala också, men det är väl bara att leva och stå ut med det också!

Nej, nog tjat, hejja!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback