Update, dator!

Jag har världens bästa familj! Fick en dator i födelsedagspresent av mina föräldrar, underbart!

Så jag tänkte slänga upp lite bilder på pälsbollarna här hemma, har ju fått hem mina två odjur nu :) ¨


De började bra, bar kaninerna till bilen, också hade någon kanin pissat och jag vinklade lådan inåt såklart och fick piss över hela benet, mums! Så jag gick runt med kaninpiss på mig på Lillerud, som tur var så regnade det så folk kanske trodde det var en vattenfläck bara, hoppas!
Jag och mamma smög in utan att betala inträde också, mohaha.


Hittade en liten söt rackare på vägen hem från Karlstad! Detta eller en variant av denna bilden (tog typ 10-20 foton) blir nog en stor förstorning på väggen!



Mellanlandade hemma i Törp innan jag åkte hem till Vansbro igen, och fixade till lite kaninporr mellan nyinköpet Barbie och lilla Eskil som bor kvar hemma i Törp än. Eskil har världens snyggaste fällning. Han ska vara blanksvart och inte grå egentligen, jag lovar!




Min tyska import Oskar har också en fin fällning (hämtades också på Lillerud). Sensommaren är en underbar tid för kaninernas pälsar! Dom ser fan ut att vara långhåriga allihopa.





Men snygg är han iallafall!



Sedan min vackra Barbie :) Är åtta dagar sedan hon parades och jag tycker att spenarna känns lite större, men de kan vara inbillning. Men hon gräver som en galning i buren, men det vet jag ju inte om hon brukar göra. Men förhoppningsvis blir det bebs om 3v! Mest svart å blått, kanske madagaskar och isabella.



Städade burarna det första jag gjorde imorse, bra för en bakisdag tycker jag! Satte in bolådan till Barbit också blev lite trångt, menmen vad gör man? Buren är ju 100x50 så den är ju laglig iallafall, måste få till och bygga rktiga burar dock! Surt att inte ha körkort än så man måste ha hjälp med alla större inköp...

Men jag hade hjälp av världens underbaraste som följde med mig till Borlänge å Djurås och köpte 25kg kaninmat och 5 spånbalar häromveckan!
Okej då, jag handlade inte bara kaningrejer, men ändå!

Kommer väl bli lite mer uppdatering nu än vad det varit på senare tid, så håll ut! Nu är de sovdags.


Kommentarer
Madde säger:

Gud så söta! Oscar och Eskil!!

2009-09-09 | 10:09:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback