Äckligt många bilder

Jag kom på att jag har en sida för mina kaniner på Facebook, och att jag "lovat" lägga upp bilder på gamla kullar där. Så nu fick jag tummen ur och lade in åttioåtta jävla bilder på gamla kullar. Och det var inte lätt kan jag lova, så innihelvete söta de är! Åh, nu suger det verkligen i bebistarmen kan jag lova, försökte klämma på Ussi häromdan, men jag vet inte, det är så svårt det där! Speciellt när man inte haft någon kull på över tre år. Hoppas hoppas det kikar fram bebisar runt 29-30, då har jag allt jag vill ha i livet kan jag lova! då är jag nöjd :) 
Jag har varit orolig över det här med märkningen, men nu har jag hittat en bra veterinär som ska hjälpa mig att öronmärka (fuck jordbruksverket som hittar på en lag som inte behövs!) så då har jag det fixat, hade ångest över det förut, och jag inte inte använda en jävla benring på dom, nej usch. 
Så alla som vill se bilder på massvis med söta kaninbebisar av dvärgvädur, dvärgvädur fuchs och lejonhuvad dvärgvädur (jättelurvigt, jättesött!) gå in på Sörbys kaniner på facebook och bli ett fan vettja :)


Här är ett litet smakprov:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback