Jobbdags!

Nyss varit på Håkanssons med Sara och fikat/ätit frukost, sedan var vi ut på promenad med Winnie, hon fick jaga en boll som vi kastade och jag och Sara diskuterade helgens händelser. Så gött väder ute! Hade velar vara ute längre, men nu är det snart dags för jobb, så nu ska jag göra mig iordning och sedan dra iväg till jobbet. Om mitt schema stämmer så jobbar jag med en väldigt bra person ikväll, så jag ser fram emot ett bra arbetspass! Hoppas på mindre folk än igår då vi hade fullt upp hela kvällen.. Snart blir det väl ett "turistuppehåll" innan sommaren iallafall, skönt!

Nej, dags att försöka göra mig lite snyggare, hörs ikväll!

Kommentarer
Anonym säger:

Tyvärr fick du inte jobba med mig ikväll :( om det var jag som var den bra personen :P jag tror jag håller på att ramla isär :/ drygt satan... ja du vet ju hur det är med värk... hoppas du får en bra kväll på jobbet iaf :)

2010-04-06 | 17:47:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback