Gårdagen!

Igår: Gick en promenad med Timmie och Winnie, sen kom vi på att vi var fikasugna, så vi drog och lämnade Winne hemma, sen drog vi till lokstallet och fikade, jag åt en helt underbar cheesecake!
Sedan satt vi och stekte utanför konsum, och jag köpte mina söta rosor :)
Sedan drog vi hem till mig och hämtade Winnie, Karro och Lotus kom också, så drog till Plasket och trivdes ett tag. Timmie och Winnie sparkade boll som galningar.
Bollgalningar..
Tvångsbadning på G...
Winnie badade frivilligt, om man slängde i en kotte som hon fick jaga :P
Full fart!
Sedan drog jag och Karro hem till mig och lämnade hundarna, och till Konsum och handlade go mat!
Sedan blev vi dumpade av Timmie i Duvnäs :) När invarderade vi Patriks hus, spelade skyhög musik i ladan så det hördes över hela gården, lagade supergoda grillspett med klyftpotatis och vitlöksbröd, mata min kanin och Karros reptiler, och busade med hundarna på gården :)
Vi trivdes i det fina vädret helt enkelt!
Flörtade med Oskar och hade med en morot till honom :)
Nyfikna hundar, Lotus är kär!
Killen med lyx!
Hundarna trivs!
Masterchef! Het som få! Iallafall när jag brände fingrarna...
Mums!
SNYGG!
Det färdiga resultatet! Kan lova att jag blev mätt :)
Karro och Timmie åt som grisar! Knappt att jag fick någon mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback