Fegis

Tula ändrade sig och tog örat istället, haha. Så här blev den:
Jag hade velat ha en vertikal labret också, men det går tyvärr inte i mitt jobb. Men nån gång när jag lyckas få ett annat jobb så hade jag fan velat ha en sån, galet snyggt! Nu någon gång inom närmaste framtiden blir det bröstvårtan/bröstvårtorna och naveln istället. Har som tur är knappt någon ärrvävnad där jag hade i naveln, så det ska gå att ta på nytt där. För fyyy om jag skulle ta en under naveln, då härmar man ju bara någon annan! Nu härmar jag bara alla fjortisar runtom i hela världen ;) 

Kaninbebisarna fick springa ute på balkongen i förmiddags också :) Hade med dom och fick dom märkta hemma hos Anna i onsdags, och då fick hon hjälpa mig att kolla på "hanens" kön, och hon tyckte det såg ut som en hona! Så nu heter de Tora, Tara och Tera. Tara är den viltblå som lagt öronen, Tera är den som inte lagt öronen, och Tora är den jäveln som lagt dem åt samma håll. Ska massera öronknutorna med förhoppning att hon lägger det ena åt rätt håll, för annars hade det varit förjävligt, hoppas de rättar till sig! För hon är skitsnygg annars, men tyvärr blir hon ju diskad om hon ställs ut sådär.
Ussi i sin älskade kruka med jord

Tula omringad av kaniner
Och Ussi är väldresserad, hon hoppar in i buren när man säger till! I värsta fall får man putta henne på röven, men nu behövdes inte det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback