Fullt upp!

Börjar fan känna mig stressad, har massa saker att fixa de närmaste veckorna... Imorrn jobbar jag, sedan måste jag göra kaninbursritningar och göra inköpslistor.. Sedan måste jag städa kaninburar imorrn, Brünhilde får ungar nu i veckan (känns dräktig iallafall) så då ska det bli rent, man kan ju inte städa kaninburen på 2-3v när de fått ungar..
Jaja, sedan skulle jag ha tagit mig iväg till Borlänge på måndag, måste köpa färg, kompostgaller och skruvar och sånt. Kanske cisternlås och hänglås om de har billigt också. Sedan ska de köpas virke och börja byggas på måndag eftermiddag eller tisdag! Beroende på när jag kommer hem från borlänge då..
Skulle ha köpt ladugårdslack på granngården också..
Sedan allt med Barnens dag! Måste fixa massvis... MASSVIS! Det mesta är väl allt pappersarbete..
Så jag funderar på datorförbud i veckan! Eller datorbegränsning. Typ en kvart vid uppvaknande och en timme på kvällen, de får fanimej räcka! Jävla dator som snor så mycket tid på, ja, ingenting! 

Har haft mina färgade linser på mig hela dan på jobbet, börjar vänja mig mer och mer! Menmen, är väl som när man skaffar nya glasögon, en vanesak!
Nu ska jag ut med Winnie (och timmie som tvingade mig att låta honom följa med) sedan är de sängens om gäller, jobb imorgon bitti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback