Gammal och grå.

Jag och Winnie ska ge oss ut på en promenad i det underbara vädret nu, sommar ju! Vi är ju till och med inne i juni, när hände det? Det var ju vinter nyss. Sedan är det personalmöte.
Var till vårdcentralen i morse och tog blodprov, och nu är jag uppe i frikort :S Fan, nu känner jag mig riktigt gammal å grå, och SJUK! Vilken jävla tjugoåring har frikort liksom? Herregud.. Varit på vårdcentralen för 900 spänn sedan i februari, det är fyra månader? Och varje besök kostar 50-80kr. Jag vill och orkar inte räkna ut hur många besök de varit ens, fy fan... Men är man en gammal kärring så är man! 

Och nu orkar jag inte hålla käften längre. Nej, jag är ingen jävla piercare, för jag har ingen utbildning. Och jag går INTE runt och säger att jag är det utan utbildning heller! Jag kan pierca mina kompisar (jag vill inte ens kalla det pierca eftersom jag inte är en "riktig") men det gör jag gratis, tar bara betalt för smycket. Dock har jag ännu inte fått betalt för något smycke heller, men det skiter jag i. Som sagt, jag kan pierca mina vänner, men jag säger till dom att jag kan inte lova att de blir bra, för som sagt, jag är ingen riktig piercare.
Och nej, jag har inga skitiga grejer. Jag steriliserar både smycken och tång innan användning, och använder ytdesinficering och allt. Så håll käften! Stackars jävla människa, vad har du för problem när du bryr dig så inåt helvete mycket om en person som du nu påstår dig skita i?
Jag vet inte vad jag har gjort dig för att du ska hata mig så innerligt som du du tydligen gör, men jag är öppen för att prata om det. Och nej, jag vill inte bli din vän som du nu fått för dig, men och nej, jag går inte runt och fjäskar för alla, men jag tycker det är jävligt onödigt att man ska gå runt och hata varann. Men nej, jag hatar inte dig, för du har som jag sagt innan inte gjort mig något. 

Jag tycker jävligt synd om dig, du måste må hemskt dåligt och ha världens värsta självförtroende när du håller på som du gör. Och tyvärr så tar jag inte åt mig när du säger att jag är världens fulaste människa, för jag har faktiskt bra självförtroende. Jag tycker jag själv är vacker (när jag mår bra, när jag har ont så ser jag ut som skabbigheten själv) och jag får höra det varje dag av både män och kvinnor, så tyvärr, det biter inte.
Som sagt, du måste må riktigt jävla dåligt när du håller på som du gör.
Som sagt, jag kan träffa dig och prata ut om det, men jag gissar att du är för feg för det. Annars är det det sista jag säger om denna saken.

Kommentarer
Tina säger:

vem säger så om dej och varför ???????

2010-06-01 | 16:34:46
Idah säger:

Men ska du ta och lägga ner ditt förbannade skitsnack någon gång? Va? Sluta läs min blogg för ihelvette istället så slipper du sitta och grina och tro att allt handlar om dig för det gör det fan inte, börjar tröttna på att du sitter och försvarar dig om saker som inte ens handlar om dig!? Precis som du säger så skriver jag precis vad fan jag vill i min blogg men jag gör det fan inte för att du ska sitta och ta åt dig av allt som sägs. DrygFAN!



Och du ska då tamig fan inte kalla mig för feg när du inte ens våga titta på mig när jag cyklar förbi, och av vilken anledning skulle jag vara rädd för dig? Get over it och sluta läs min blogg jävla fjant..

2010-06-01 | 16:45:13
Bloggadress: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback