Hjärtsnörp

Fan.. Var in på Svenska Collie-klubbens hemsida och råkade såklart trilla in på valphänvisningen, och hittade en jättesöt liten tik som var till salu, född i april...Fan, måste sluta kolla på uppfödares hemsidor! man blir kär varje gång ju... Inte bra för hjärtat.. Vill ha!
Men det blir inte än på några år, man måste ju tänka logisk också. Jag vill ha hus, tid och ork för en valp. Så som jag mår i kroppen nu vore det ju bara idiotiskt att skaffa valp, speciellt som jag mår i kroppen.
Nej, jag får glo på Winnies valpbilder så länge, hon är ju söt hon med :P 

Nu blir det snart sängen, ska försöka ta mig upp tidigt imorrn som vanligt!
Hittade btw Winnis bror som varit med colliebladet, roligt att se! Måste fixa och bli medlem i collieklubben, och SKK? Eller är det SBK? Eller alla tre kanske, haha.
Copyright: Katarina Axelsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback