Jippieyey!

Idag är en bättre dag än igår! Skrev ingen "riktigt" blogginlägg igår, tyckte att Carro skulle ha "sin" dag för sig själv. Ett inlägg om gårdagen kommer senare. 
I alla fall, jag var lite halvdeppad igår. Vad fan ska jag ta mig till med livet? Känns som kroppen rasar sönder. Jaja, ska prata med sjukgymnasten senare. Jag tror mer och mer att det är något fel på ryggen, och inte bara fibromyalgin. Som sagt, min mor har böjningar på ryggen åt två håll, både utåt och åt sidan (sedan har hon sk. "puckeryggl") plus att tre diskar i ryggen på henne är utslitna, den ena av dem är dessutom förskjuten 13-14mm. Hon ska få en "stödkorsett" eller vad man kallar det nu, om den funkar så att värken blir lite bättre, så ska hon få steloperera hela ryggen. 

Och nej, jag hoppas inte att det är någon mer "allvarligt fel" på mig. Men jag vill ändå kolla upp det. Sjukgymnasten tycker inte att det är något fel på min rygg, så att jag inte behöver någon röntgen. Men det är ingen som brytt sig om min mors rygg förrän nu, efter 59 år. Och man SER verkligen att den är sned. Min brors rygg är också krökt åt sidan, och sådana grejer går ju i släkten, så klart så fan att jag blir orolig. 

Nej, nu till det trevliga!
Idag fick jag mitt lönespec på posten, och det var mer än vad jag trott! GÖTT! Det är alltid bra att räkna lågt, då blir man glad varje månad :D
Sedan kom mina färgade linser också! Bild kommer senare, har inte orkat sätta i dem än.
PLUS att jag fick en smsavi att mina piercinggrejer kommit, så de ska jag dra och hämta ut sedan :D

Vid tvåtiden ska jag till sjukgymnasten också. Men först och främst, kaffe, frukost, och promenad!

Kommentarer
Hille säger:

Hej, hoppas att det går bra hos sjukgymnasten, man måste stå på sig för att få sin vilja igenom, när det kommer till vården. Håller tummarna för dig.

2010-06-23 | 11:51:07
Bloggadress: http://www.nogg.se/winken

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback