KVINNOR KAN!


Lampknappen inuti, den jordade stickproppen okopplad, de ojordade jäveln

Ja, i kvinnor kan fanimej allt! Vi som är bra iallafall! När jag berättade för Camilla förut idag att jag skulle koppla om en lampsladd så ville hon skicka iväg Björn så att han kunde hjälpa mig, haha. Och även fast jag berättade precis hur man gör så ville hon ändå skicka honom, men se, det fick hon inte!
Och det gick ju jävligt bra ändå, som sagt, kvinnor kan!

Första gången jag provade funkade den inte, men jag var inte säker på att jag kopplat allt inuti lampknappen rätt, tyckte inte knappen "lät" som den ska. Men det var bara den lilla metallbiten inuti som jag behövde vända på, sen funkade den perfekt! I like it! 



Visar mitt nya linne som jag fick hem igår också, jag tycker då det är jävligt snyggt iallafall!
Vit spets är vackert till solbränd hud.

Skitkass bild dock, men "outfit-bilder" är inte riktigt min tjej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback