Lista

Vilken svordom använder du mest? Fan
Äger du en iPod? Nej
Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
Olika beroende på vilken dag det är, och om jag ska jobba eller inte.
Hur många resväskor äger du?
Vettefan, 2-3st?
Använder du flip-flops?
På sommarn ibland
Var köper du dina matvaror ifrån? Konsum är närmast, haha
Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden?
Beror på.
Vilken var den senaste filmen du såg?
Det regnar köttbullar!
Du är ledig. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en vän?
Beror på vilken barnfamilj och vilken vän :)
Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? Allt möjigt!
Har någon någonsin kallat dig lat? Oh ja!

Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Nej
Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Har ingen
Vilken är världens bästa artist/grupp just nu?
Ingen aning
När var senast någon stötte på dig?
Ja du, det händer när man minst anar det! 
Vad åt du till middag senast?
Ugnsbakad fisk med mos
Använder du huvtröjor?
Ibland
Kan du vissla? Ja.

Vem var den senaste som ringde dig? Patrik
Vilken är din favoritåkattration på ett nöjesfält?
Dom roliga
Tror du folk pratar bakom ryggen om dig?
säkert
Vilket riktnummer befinner du dig i? 0281
Tittade du på tecknat när du var liten?
Ja!
Hur stort är ditt närmaste köpcentrum?
Kupolen kan jag tro
Hur många syskon har du? en stor och en liten bror
Är du blyg inför det motsatta könet? Nej.

Vilken film kan du alla replikerna till? Ingen
Äger du några band t-shirts?
Ne
När flög du senast?
Till Barcelona våren 07

Hur många stolar står kring ditt köksbord? 4 eller 5 just nu tror jag
Läser du för skojs skull?
Ja, har massa pocketböcket
Pratar du några andra språk? Engelska, lite spanska och tyska. Några ord på ryska, haha
Diskar du din egen disk?
Ja, man blir lite tvungen när man bor själv :P 
Har du gråtit offentligt? Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop? Laptop
Försöker du alltid lära dig nya saker? Ja, det är kul och nyttigt!
Vill du just nu göra några tatueringar eller piercingar?
Ja, naveln och bröstvårtan ska fixas när jag orkar, sedan blir det en tatuering på insidan överarmen i slutet av aug. 
Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Den som känner sig snäll bjuder väl, eller så betalar man för sig själv. 
Kan du kasta macka?
Åratal sen jag försökte, men jag var kass på det då så jag tvivlar. 
Har du någonsin varit på Jamaica?
Nej
Vad har du med dig in på bion?
Popcorn! Dricka.. 
Vem var din favoritlärare och varför? Cayenne!

Har du dejtat någon av en annan religion? Nej.
Vad har du för väder? Sol, blåst, lite moln
Har du en blogg? Ja :P 
Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet? Engelska och rättskunskap
Gillar du att flyga? Nja
Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner? Humor, självförtroende, omtänksamhet, trogen... Ja, en bra och trygg människa helt enkelt. 
När sov du senast på golvet? Vettefan
Vilken är din favoritdrink? Vet inte, nåt sötsliskigt

Gillar du din boende-situation? Nja, hade hellre bott i hus. 
Vilken är din mammas hemstad?
Haha, stad! Sörby heter BYN
Din pappas hemstad?
Haha, samma sak, Äppelbo
Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? Beror på
Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej. 
Hamnade du ofta i trubbel för att prata under lektionerna?
Ne, de tror jag inte. 
Vilken är din favoritfrukt?
Vindruvor och passionsfrukt är jävligt gött. 
Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper? No fucking way!

Hur gammal blir du nästa födelsedag? 21
Är du petig när det kommer till stavning och grammatik?
Ja.
Tror du på liv på andra planeter?
Någonstans lär de ju finnas. 
Vem var den sista personen som gjorde dig arg? riktigt arg?
Vet inte, blir inte arg så ofta. 
Tror du att Gud är man eller kvinna?
Gud är skit. 
Vad var det senaste du åt?
Glasstårta
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta?
Trivs bra med båda könen. Lät dock väldigt skumt, haha. 
Hur valde dina föräldrar ditt namn?
De tyckte det lät fint. 

Gillar du senap?
Nej fyfan. Sedan jag började jobba på macken är det lite bättre, förut tålde jag inte lukten och fick kräkattacker av att känna lukten bara... 
Vad säger du till dig själv när allt känns svårt? Det kan alltid vara värre. 
Skulle du någonsin hoppa fallskärm? Ja, varför inte?
Vilken karaktär från en film påminner mest om dig själv? Vet inte
Har du någonsin köpt något från eBay, vad var det senaste i så fall? Nej, håller mig till svenska tradera ännu. Hade tänkt köpa en klsmöbel från tyska ebay, men nu har jag ju inga katter hemma. 
Tycker du om att krama folk? De som jag tycker om
Skulle du säga att du är trendig? Haha, no fucking way
Äger du en digitalkamera? Ja, en kompakt, vill ha en system också.

Vilka kändisar har du blivit jämförd med? Minns ej
Stör det dig om någon säger att dom ska ringa men inte gör det?
Nej, jag glömmer bort att folk ska ringa också.
Vilka böcker, om några har fått dig att gråta?
Självbiografier, läste flera stycken om incest för ett tag sedan, helt sjukt sorgligt. 
Tycker du att du är attraktiv?
Ja
Vad är du allergisk mot?
Laktos
Får du dåligt samvete efter du ätit kött?
Ja, såkallat industrikött iallafall. Försöker hålla mig till vitl och egenslaktat. Nu har jag dock inget att slakta, så nu blir det mest älgkött. 
Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Per
Vem av dina bloggisar vill du helst veta allt detta om? Alla !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback