Nerd

Nu har jag skickat iväg en order på lite piercinggrejer. Två bananbells på 2mm, i olika längder då, så nu ska de töjas! Sedan köpa jag lite retainers, kan vara bra att ha! Den i tungan och kappan vill jag inte bli av med iallafall..
Sedan köpte jag en tång som ska göra de lättare att få i segmentringar, får INTE ihop min 8mm, och den vill jag ha! Har försökt med tången jag har hemma, med pincett, med fingrarna, med den bara glider iväg. Men nu jävlar!
Sedan köpte jag lite piercing och taueringsrengöring, har tänkt fixa bröstvårtan och naveln igen, och sedan är de ju bra att ha tatueringsskiten hemma inför augusti.

Jag är hundlös inatt också. Tvingade pappa att vara hundvakt i eftermiddag, så Winnie har en sleepover i stugan i Äppelbo :) Men imorrn kommer hon hem längtar! Ska se hur pass tidigt pappa kommer, kanske hinner en springtur imorrn med! Nu ska jag sova så  jag kommer upp imorrn, fortfarande massa städning kvar, orkar inte så mycket i taget tyvärr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback