Nerpackad kaninunge

Igår hittade jag Tara i höhäcken, hur fan nu hon kommit i den.. Det finns inga stora hål och öppningen sitter 6-7cm från taket. Kaniner kan hoppa! Jaja, jag tog ur henne och packade höhäcken överfull. Nu när jag var ut så satt hon där igen, jag tog ut henne och började packa i höhäcken igen. Kaniner är snabba! När jag nästan packat klart så ser jag lite päls i höhäcken, då har Tora hoppat dit under några sekunden när jag inte tittade, och jag har packat henne med hö :P
Jaja, jag fick slita ut allt hö och hon var oskadd och pigg efteråt, dock full med hösmulor i hela pälsen :P
Fattar inte hur de kan ha sånt dille på höhäcken? Men nu när jag ser på bilden så kanske de kan klämma sig igenom hålen.. Jävla ungar! 5 veckor gamla är de nu, 3v kvar tills flyttfärdiga. Men de ska nog få stanna allihopa :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback