Ny piercing!

Vad gör man när man är hemma och sjukskriven? Jo, man piercar sig!
Har Tula här på besök idag så jag har fixat ögonbrynet åt henne, och en conch åt mig. Tycker dock att min hamnade lite långt ut så jag vettefan om man kan kalla det conch, men men, snyggt blev det! Tycker jag iallafall, vissa personer har säkert en annan åsikt ;)
Jag har velat ha conch och tragus ett bra tag nu, men tragus tror jag att M ska få fixa åt mig istället, det är ju typ bara en broskklump! Och conch gjorde nog ont det.. Fyfan för att pierca igenom brosk!
Dock upptäckte jag sen att man tydligen ska ha en rak barbell, istället för en bananabell som jag tog.. Jaja, får byta när det läkt, jag har en massa sådana ändå! Men men, jag har aldrig påstått att jag är varken en riktig, erfaren eller duktig piercare heller :P
Framsidan och baksidan

Och sedan har vi Tulas ögonbryn. Vettefan om det blev för rakt dock? Tittade på lite bilder nu efteråt och de flesta verkar vara vinklade utåt? Jaja, hon verkar då nöjd iallafall! Blödde som en gris gjorde hon också, men men, blod rensar ut såret! Har i allafall piercaren som jag gjorde kappan hos sagt, och han har i allafall varit piercare i 15 år, så han lär veta vad han pratar om! Så jag ber om ursäkt för blod på bilden ;) Nu har hon dock slutat blöda :) Men nu säger hon att hon vill pierca läppen också? Bara att ta tag i det med!

Kommentarer
Tula säger:

Haha snygg bild där på mig också!!! :P Eller inte xD

2010-06-22 | 12:45:55
Bloggadress: http://shestheman.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback