Onsdag

Jag vaknade för en stund sedan, för sent som vanligt, och har precis gett Äggbert mat. Idag ville han inte ha så mycket ur sprutan, men åt desto mer fiskbitar! Förstår inte hur det får plats så mycket i den där magen?
Idag ska det städas kaninburar! Plus att kaninungarna är sex veckor idag, så jag ska väl försöka fixa lite kort, var länge sedan jag tog kort på dem nu. Dock är de inte lika snygga nu, börjar komma i den så kallade "slyngelåldern". Mellanfärgen ser dock bättre ut på dem! Så jag tror att de kan bli riktigt snygga när de växt till sig lite :)

Jaja, nu ska jag försöka få något i mig så jag orkar med dagen, och dra ut med Winnie en vända. Måste köpa någon studentpresent till lillebrorsan också, vad kan han vilja ha?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback