Pissdålig uppdatering

Jaja, har blivit jävligt dåligt uppdaterande på senare tid. Men jag mår inte så bra varken psykiskt eller fysiskt. Fortfarande ledsen, besviken och kränkt, och funderar för fullt vad jag ska ta mig till med mitt liv. Vad fan hittar jag på nu? Sedan är jag så otroligt trött! Hela kroppen skriker efter energi.. Somnade nästan stående på jobbet idag trots att jag hinkade i mig kaffe och espresso, och jag är virrig och borta i skallen. Inte kul alls. Jag går fortfarande och oroar mig för att kroppen ska braka sönder, för jag brukar bli trött och slut innan det händer.
Jaja, bara att kämpa på och se hur de går helt enkelt!

Morgondagen ser jag dock fram emot! Först är det jobb från tidig morgon, vilket är mindre kul, men sen när jag slutat ska jag, Carolina och Sara dra till Anna i Mockfjärd och planera vårat kaninarragemang på Barnens Fredag! Det kommer bli great! Så kul att träffa Anna också, sen så får jag ju hälsa på mina fina killar Eskil och Lupus som bor hos Anna för tillfället såklart. Eskil har tydligen blivit en riktig kåtbock, sätter på hö plus pissar rakt ut, vilken hingst! Plus att Anna har så fint och härligt kaninstall, jag gillar de verkligen!


Bjuder på en bild på min "fina" familj från i fredags, tycker vi ser helt störda ut allihopa! Jaja, kul hade vi då iallafall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback