Precious

Jag och Karro har precis sett filmen Precious, sedan följe jag henne hem och tog en liten runda med Winnie. Skriver om helgen imorrn, har inte ork att tänka och skriva nu, är fortfarande ledsen och besviken.
Om jag hinner skriva något imorrn, ska jobba redan vid två. Bästa Carolina kommer med hö till mig imorrn iallafall, jag har slut på hö hemma och han som jag brukar få hö av hade inte något hemma. Tur man har kontakter!
Måste måste städa kaninburarna också, trööök. Ska klämma på Brynis lite imorrn också, snart 2v sen parning, tiden går snabbt...

Bifogar en hemskt gullig bild på mig från förut idag när jag hade ansiktsmask. Kände mig jävligt snygg må jag säga! Det är en nakenbild tillochmed, men tur för er, ni slipper se min beniga kropp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback