Present

Nu har jag varit på byn en vända. Lillebror ville ha ett skärp tills studenten, så det har jag fixat åt honom. Sedan var jag ju tvungen att köpa någon present, så det hittade jag en till slut också :)
Usch, har kommit på att jag har en helt fullspäckad dag imorgon. Först jobb från 6.20, sedan till läkaren vid 16.00, sedan studentmiddag med Sara, och sen hem till Värmland.

Fredag blir det väl fullt upp också med studenten och allt. Usch, nästa vecka jobbar jag 6 dagar. Och jag mår inte så bra nu så jag vette fan hur det ska gå. Eller ja, har väl inte mått så bra alls senaste veckan.. Menmen, det ska väl gå bra, eller så brakar jag ihop som vanligt. Mår dåligt överhuvudtaget nu om man har tillåtelse att klaga. Känner mig lite halvdepp för det här med gallan/levern. Räckte inte fibromyalgin liksom? Nej då, nu är det en till sak att ha ont för och vara orolig över. Fyfan. Man ska inte vara sjuk när man är 20 år! 

Jaja, nu ska jag börja städa och laga lite mat. Kyckling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback