Senare...

Ja, som vanligt blev det senare läggdags än vad jag hade tänkt mig. Var och tog en rök med Sara nu när jag gick ut med Winnie, och på vägen hem så tränade vi lite platsliggning. Upptäckte en till lite krånglig sak som det verkar som vi måste träna på, att hon ska kunna ligga på kommando! Alltså att jag står upp, om jag fattat saken rätt så ska jag kunna stå rak i ryggen och säga åt hon att ligga, och inte behöva huka ned mig och ha en godisbit längs marken tills hon ligger. Så det ska vi träna på! Plus att vi ska träna "stå", för hon ska ju kunna ställa sig upp utan att behöva springa iväg liksom, hon ska kunna ligga ned och sen stå het enkelt. Mycket småsaker man kommer på! 

Sedan fick jag ett ryck och började städa i hallen när jag kom in, för där har jag bara dumpat av grejer i stort sett, och dumpat alla skor på golvet osv.. Det blir trångt i en liten hall! Så nu är det väl bara golven kvar, men det fixar vi imorgon. Nu ska jag slänga resterna av woken i en matlåda som jag kan ha med till jobbet imorgon, sedan en snabbdusch innan sängen.
Gonatt!

Kommentarer
Amanda säger:

Sv: Ja, vad bra att du tycker det låter kul! Jag tänkte mer att man startar en förening som kan söka föreningspengar som kan betala för hinderna =) jag ska dra upp dit snart och höra... får se, men håll tummarna! =)

2010-06-03 | 08:56:55
Bloggadress: http://ronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback