Skitliv

Här kommer jag och klagar igen! Är det inte underbart hur patetiskt mitt liv är? Vettefan om det har kommit en nerv i kläm eller om det är den där jävla ischiasnerven, ont i benet har jag iallafall! Försökte stå ut på jobbet men det gick inte över, så då var det bara att ringa och försöka få någon annan att jobba, och som tur var så gick det :)
Så nu är det soffläge som gäller. Sen får vi se om det blir nåt jobb imorrn...
Men blä, jag är jävligt less på det här. Först fibromyalgi, sen den där jävla gallan eller vad det nu är, och nu, ska ischiasnerven börja spöka också? Kan jag inte få vara frisk?! Börjar tro att jag är inbillningssjuk eller nåt, för det tar ju aldrig slut? Kommer bara mer och mer skit hela tiden. Det räcker nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback