TAGGAD!

Nu har jag slutat jobba, gud så gött! Har vart glad hela dan för att jag slipper jobba kvällen, hahahha. STACKARS de som jobbar i kväll, tycker faktiskt riktigt riktigt synd om dom. På förmiddan hade vi lugnt, jag hann putsa fönster, byta alla soptunnor + skura alla bensinpumpar och soptunnor, tror aldrig vi gjort allt de på samma dag förut?
Jaja, så blir de om man är snabb och effektiv! Vettefan om de blev så bra, menmen, det blev då fanimej renare iallafall! 

Nu ska jag hoppa i duschen, och sen korka upp mitt jordgubbsvin. Taggad som fan, det ska bli så in i helvete kul!
Börjar känna mig trött, men det skiter jag i, nu ska jag hålla igång! Fick inte många timmars sömn, men jag hade en bra anledning till det, så jag är jävligt nöjd ändå!

SYNS IKVÄLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback