The Collector

Ska precis krypa i säng. Jag och Karro såg på "The Collector" när jag kommit hem från jobbet, fy fan vilken äcklig film! Jag var tvungen att följa Karro hem till dörrn för hon blev så skraj.. Sedan har jag suttit och skrämt upp henne mer på facebook så vi får se om hon kan sova inatt!

Sedan tog jag en "härlig" dusch. Vad vill Vansbrohem? Är det meningen att man inte får duscha på natten eller är de snåla? De senaste tre kvällarna har jag duschat innan jag gått och lagt mig, och det har varit kallare än pissljummet varje gång. Vad fan liksom? 


Jag och Karro släppte ihop O och B en gång till också, och nu fick han till en lyckas parning! Hon verkade då brunstig nu, könet var rött och lite svullet och hon grymtade och knorrade som en gris, riktigt pissed off! Så nu hoppas ja VERKLIGEN att det tar sig, och nu vågar jag inte para dem fler dagar i rad. Kaniner har ju två livmödrar, eller "livmoderhorn" som det så fint heter, och om man har otur så kan de bli dräktiga i båda samtidigt, eller vid olika tillfället, vilket kan resultera i att outvecklade foster föds samtidigt som utvecklade foster, och sådant vill vi inte vara med om. För blä, om det inte tar sig nu så kan jag inte ställa dem i klass D på Dala-Expo. Nej, hon ska bli dräktig NU och få minst 4 svarta ungar, de har jag bestämt! 

Nu ska jag krypa ned i sängen hos min varma vetevärmare och hund... Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback