Tisdag

Har varit och byggt på buren några timmar, och det tar sig! Man börjar ana att det blir en bur :) Men det började komma några regndroppar så då gav jag upp, vill inte riskera att det blir blött!
Nu ska jag försöka röja upp här hemma, sen ska jag och Karro dra ut till Duvnäs och mata alla djur...
Jag skulle ha fixat inför Barnens Dag också, stress!

Så här långt hann jag idag! Fick på sidostyckerna och gjorde iordning ett golv, och sågade det andra i rätt storlek. Har satt hörnreglarna på utsidan så det inte blir några på insidan, kaninerna kan inte gnaga och det blir lättare att städa :)
Köpte en ny mascara igår, I like it! Onopprade ögonbryn, jag vet, orkar inte med sånt trams nuförtiden :)
Tänkte visa bilder på mina övriga inköp senare om jag orkar. De hade minst halva priset inne på Carlings så där köpte jag en huvtröja, ett linne, en tubtop/klänning och två sjalar, under 400 spänn för allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback