Today.

Idag har jag också tänkt städa, men de gick inte som jag hade tänkt. Började dagen med att mata Äggbert, sedan drog jag och åt med Karro och Patrik på Dido, sedan åkte jag, Winnie och Oskar till Duvnäs för att snickra ihop en box till Oskar! Så att Äggbert kan sno Oskars bur såklart, höhö. Allt för Äggbert! Blev riktigt nöjd med boxen, fixade till och med en dörr. Så nu får Oskar leva lyxliv i en stor box ett tag!
Sedan kom jag hem, och hann inte göra så mycket förrän att Camilla hörde av sig, då ville hon och Riwer komma och kolla på Äggbert och kaninungarna :) Så de kom hit, sedan var vi till apoteket en vända, sen kom Björn och då gick vi till Rodis och åt, gud så gött! Jag tog kycklingburrito, blev proppmätt..
som sagt, hade tänkt städa men vettefan om jag orkar, kom i någon matkoma nu, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback