tvättvätt

vikt 5 Ikea-påsar med tvätt nu... Men skönt att ha det klart! Räknade alla mina jävla trosor, och kom fram till att jag har 59 par. Och ändå känns det som att man aldrig har några? Och 17 jävla bhar, trodde jag hade typ 5? Så här ser ni mitt dagsverke! Nu ska jag göra ren spisen, sen ska jag och winnie göra en spring/träningstur, sedan ska jag duscha och äta innan jobbet. Jag är på så dåligt humör så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Blä för skitfolk!
Jaja, jag ska nog iväg och kika på ett hus någon dag! Det gör mig på bättre humör iallafall! 'Berättar mer när jag vet lite mer, det är ett speciellt hus iallafall, de kan man verkligen säga!

Vill verkligen bo i hus! Nu ska jag skita i allt vad karlar heter och koncentrera mig på kaninerna, Winnie och jobbet (hitta ett nytt jobb som kroppen klarar av?) Det är väl nog mycket att hålla i skallen det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback