Woho!

Nyss lagt in räkningar så att de blir betalda direkt imorrn, och jag fick mer än halva lönen kvar! Woho! Inte ofta det händer kan jag lova :P
Jag har "töjt" piercingen nu, men den gled i så jävla lätt så jag kan fan inte kalla det töja. Skulle ha tagit 2,4 istället.. Men tången funkade skitbra! Fick i båda segmentringarna, woho! Lagom behändigt att ha två tänger också, då blev det "stadigt" från båda håll, mycket bra! 

Det färgade linserna funkade dock inte så bra. Diametern och baskurvan fanns inte i min storlek, men jag trodde inte det spelade så stor roll. Smart Lina! Det bruna fältet kom i mitt synfält så jag såg suddigt, vilket gjorde att jag mådde illa, hade ont i huvudet och blev kallsvettig. Inte bra. Så nu har jag lagt ut 500 spänn på linser som jag inte kan använda, kuuuul... Och eftersom det är min styrka på dem så kan jag inte få någon lättlurad jävel att köpa dem heller.. Suck! Jaja, man lär sig av sina misstag. Hann att ta några bilder iallafall. Dock är jag osminkad och skabbig, men ni får stå ut!

Före
Efter, dock ser jag ju ut som på förebilden igen nu :P
Ska lägga in lite bilder på piercinggrejerna strax också. Ni får dock ingen bild på segmentringarna och "töjningen", för då blir jag nog avstängd från blogg.se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback