Woooops

Glömt att uppdatera som vanligt :P
Menmen, vad ska man säga?
Kaninerna gick inte så bra i Tierp, fällande rackare! Och Yngve bytte kön :P Så går när när man bara kollar när kaninen är 2v och glömmer bort att kontrollera :P Det gick att ändra inför Karlstad iallafall, och då fick HON iallafall 93p i B-klass med fällning, hyfsat :) Resten av kaninerna blev också "hyfsade", inga högpoängare, men jag är nöjd med delpoängen. Saga fick "Bra!" på rasprägel och presentation :)
Hade med mig Peters lillasyster på utställningen i Karlstad, 8 år och stencool! Gick runt med ett leende på läpparna hela dagen, hjälpte mig bära tunga lådor och väskor, så duktig!
Sedan skulle vi ha hämtat en vuxen råtthona på eftermiddagen, men på förmiddan skrev hon att hon hade ångrat sig, råttjejen var så underbar att hon inte klarade av att släppa henne :/ 
Så vi letar vidare, vill ha en eller två till så vi får en hel flock. Det går framåt med tamheten hos tjejerna, så det är ingen brådska. De ska få flytta in i nya buren nu någon dag :) 

Jag har inte sminkat mig på 1½ vecka heller! Jag började tänka efter, vem sminkar jag mig för? Det känns som en onödig ansträngning :P Första dagarna kände jag mig jävligt naken och blek, men nu tycker jaga tt jag blir snyggare för var dag :) Jaja, får se, tror jag ska sminka mig ibland, men bara för skojs skull, inte för att jag "måste".


Tyson var bara här i en vecka, hundarna kom jättebra överens men han tog så mycket "plats" eller vad man ska säga, så Winnie kröp undan, blev inte alls den hund som hon brukar vara... Men men, Tyson husse och matte var så glada för att vi passade honom en vecka så att de fick andas lite :) 

Har massa mer som hänt, men orkar inte, ska städa lite nu innan jag drar till jobbet :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback