Kurs imorgon

Imorgon ska jag på kurs med jobbet. Någon säkerhetskurs som man måste gå om man jobbar inom service, är väl om man blir rånad osv.. Jaja, nåt sånt. Jag ska på kurs iaf!
I fredags var jag hem till Mickis efter jobbet, och det var väl skoj. Glömde dock kameran för en gångs skull, även fast jag var hem en sväng och hämtade dricka.
I lördags var jag hemma hos brorsan. Ja, vad ska man säga? Inte så mycket liv i Hagfors, men det var kul ändå! Tillochmed lillebror var där ens väng, var nog första gången alla tre syskon var fulla tillsammans, haha! I söndags var vi hem till mammsen en sväng innan jag blev hemskjutsad.
I veckan har det inte hänt så mycket. Jag har dock läst massor! så nu är jag snart klar med min bok. Bara runt 90 sidor kvar, boken är på typ 550 (tjock pocketbok) så det ska bli gött att få klart en kurs :)
Idag hälsade jag på Emma en stund efter skolan, och på lunchen var jag till banken och sålde mina sista fonder. Det var inte så mycket, men det räcker väl till några körlektioner iallafall, jag ska fanimej ha ett jävla körkort snart.
Lillebror får ju inte hinna före, han fyller år i februari! Det skulle ju va katasstrof...
Ringde till Vansbrohem också, igår eller när det var. Det fanns två lägenheter nere på byn, och de var det bara en före mig i kön på, så det såg väldigt bra ut. Jag låg bra till sa hon, så det känns gött. Pratade med en mycket trevligaee tjej/kvinna än förra gången, då var det en riktigt sur en.. Men denna var jättetrevlig!
 Snart ska jag laga lite mat, blir tortillawraps med wokgrönsaker och typ sallad i, jaja, det kan nog bli gött!

Ska försöka göra en lite julig design på bloggen också...

Kommentarer
JinxLinda säger:

Väntar på julig design :)

2008-12-11 | 12:51:40
Bloggadress: http://Jinxlinda.wordpress.com
Lina M säger:

Glömde bort, haha

Ska fixas!

2008-12-11 | 18:42:33
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback