Hemma

Nu har jag kommit hem från min lilla gris i Uppsala. Det var riktigt trevligt! Förutom att min kropp inte vill må som jag vill så jag har varit trött och haft ont, men jag fick ju umgås med underbaraste iallafall :)
I lördags så var vi och tittade på stan lite, såg en kyrka, och jag fick mig en jacka för under halva priset, och ett linne för 75pix. Halva priset på alla tjejöverdelar på Carlings, man tackar! Sen såg vi på "Flickan som lekte med elden", den var också  bra :)
Sen gick vi hemoch började att se på School of Rock, men då somnade lilla Lina!

Barbie får ungar förmodligen på tis el. ons, dag 29 dag!

Lite bilder från helgen:










Kommentarer
Veronica B säger:

Du måste berätta sen hur de går för Barbie. Spänd på å se bilder på bebbarna.

2009-09-28 | 10:50:57
Lina säger:

Kommer bilder och info så fort de tittat ut! Dag 30 idag, såd et kan bli närsomhelst :)

Caroline sa att hon brukar få stora kullar, så det kan verkligen bli närsomhelst.

Hon har inte byggt någon bo än, men har varit lite sur och butter i några dagar. Var lite halvröd/svullen i könet kväll, såg inte ut som de gör "normalt" iallafall. Nu har jag ju dock inte haft en kull på tre år, så jag är lite ringrostig :P

2009-09-28 | 12:27:25
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback