Räkningsparty

Nyss betalat en massa räkningar plus en del i Tysklandsresan.. Så nu känns det fattigt.. Menmen, det ska kännas att man lever!
Betalade brorsans del av hyran, så de pengarna ska jag ju få av honom också..
Har aldrig betalat så mycket räkningar i hela mitt liv! Men telefonräkningen var ju med nu också, och den skulle tydligen vara betald till sista nov, är väl kvartalsräkning där tror jag..
Få se när man får räkning på bredbandet också, tror de skulle komma separat.. Plus att djurens försäkringar kom också.. Kul!

Gjorde go kvällsmat också, bakpotatis med kräft och dillröra, och lite citronsmak på (citronhavssalt + lite citronolivolja). Mums! Åt mig proppmätt på 2 potatisar, höhö.

Var på jobbet förut också för vi hade fika för chefen, planerade lite för en personalfest, känns kul! Jag har aldrig varit med på någon förut men denna gången är det min tur att slippa jobba och få ha trevligt istället :D

Känns bra i benen idag också, imorrn är det kurs med jobbet, och då blir det väl mest sittande dock. Men på torsdag är det jobbdax igen. Känns lagom kul att ha varit sjuk när jag inte får nån sjukkassa (tror jag? har iallafall aldrig skickat in nåt...) så på två sjukdagar är det ju mycket pengar som har försvunnit... Jaja.. Får väl försöka leva snålt och spara ihop pengar till Tyskland ändå :)


Köpte omega3 idag, fick tips om en kompis om att det kan vara bra att äta när man har ont i leder.. Och jag äter ju dåligt med fisk, händer väl nån gång i månaden kanske, så det är ju värt att testa. ska försöka bli bättre på att ta mina brus-vitamin grejer också.
Skadar ju inte att bli piggare och må bättre!

Tränade lite stående inkallning med Winnie förut, var lite trix först eftersom hon helst vill följa efter mig direkt, men det gick allt! Så duktig så. Tränade hemma på gården också med att sätta henne och hon fick vänta medans jag gick bort med pinnen, och det var lite svårare, men gick bra det också, duktiga tjejen! Så lätt och go :) Imorrn ska hon få busa med Lotus lite hemma hos Patrik och Karro, kan ju inte riktigt gå hem på lunchen när jag ska iväg på kurs, så Patrik skulle hämta henne när han har lunch så hon slipper vara ensam så länge. Så snälla människor!

Nej, nu ska jag ut på sista rundan med Winnie, och ut till kaninerna och mata och vattna och se om Barbie fått smått, sen blir det dusch och säng, ska åka strax efter åtta imorrn. Kanske slänger in nån bild här om det blivit ungar.

Puss och gonatt!


Massa smält smör och röra ska det vara!


Kommentarer
tMe säger:

Är det där ungarna ?

2009-09-29 | 22:44:38
Lina säger:

tönt!

2009-09-29 | 22:45:02
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/
Karro säger:

åååå va gott det där såg ut!!!! nu vart jag hungrig!



2009-09-30 | 17:03:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback