Fan då

Varför lyckas man aldrig lägga sig i tid?
Jaja, slänger iallafall upp lite bilder, på gardinerna och på nya lampan inne i sovrummet. Dock tyckte jag att gardinerna inte blev bra, funderar på att skruva upp en vita fula igen så det täcker det lilla fönstret också, för nja, det blev inte riktigt bra. Men det hänger en gardin uppe nu iallafall...

Skruvade upp en hylla att ha värmeljus på ovanför soffan också, men tyckte den blev sne, även fast jag kollade med ett vattenglas. Fan, skulle ha haft ett vattenpass!
Jaja, skitsamma, det får vara så sålänge. 

Imorrn planerar vi att städa, och hinna med en fika med Camilla. Ska försöka att boka in ett möte inför Barnens Fredag också, smidigt om vi träffas på plats allihop, vi "huvudarrangörer", lättare att diskutera tillsammans en med varann bara..

Jaja, nu ska jag duscha och tvätta piercingen lite. Dock behöver man ju knappt tvätta den eftersom den läker ändå, men gött att få bort blodresterna i allafall. Man blöder som en gris i några timmar efter, det är fan nästan som mens, men det är bra, blod rensar ur all skit ur såret. Det har i allafall en piercare som piercat i 15 år sagt till mig, så jag väljer att tro på det :) Och det låter ju jävligt vettigt om man har sunt förnuft och kan tänka efter. 

Nej, dusch och säng..
Ursäkta all skit i fönstret, inte orkat rensa där ännu :)
Taklampan blev också jävligt sne, men skitsamma, inte så många som kommer in i mitt sovrum ändå :)

Kommentarer
C. säger:

Flitig som ett litet bi. Bra kvinna reder sig själv!

2010-06-02 | 07:40:47
Lina säger:

Självklart! Karlar är bra att ha, men man klarar sig utan också :D

2010-06-02 | 10:18:27
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback