FU

Jag har aldrig varit en hatisk person, jag ser det bästa i människor. Men nu hatar jag en människa. Jag hatar henne äkta, djupt och innerligt. En samvetslös människa utan hjärta har inget värde här i världen. 

Den fittan kan brinna i helvetet.



Jag sov kanske 2-3 timmar inatt. Gick och la mig kl 23, men vet inte hur många timmar jag låg vaken, vågade inte kolla på klockan med risk för att få ångest över att jag skulle upp snart. Provade tillochmed shaktimattan, men inte ens den hjälpte, brukar slockna som ett ljus på den annars. Låg och vände och vred mig bara, kunde inte tnka på nåt annat än den där skiten. Jag är så djupt äcklad, sårad och kränkt.
Sedan vaknade jag klockan 4 på morgonen. Och eftersom jag skulle upp 5 så var det ingen idé att somna om..
Så här jävla nere var jag inte ens när mitt ex var otrogen. Jävla skitmänniskor!

Nu ska jag röja upp lite här hemma, sedan ska jag, Camilla och Annelie förfest lite tills Tina slutar jobbet och vi drar mot Borlänge, woop woop! Lite ljus i mörkret iallafall!

Kommentarer
Jessica koivu säger:

Ush ja vet precis hur det känns. Man kan lixom inte sluta tänka på det fast man försöker och inte vill bry sig för att man vet att man har vänner som stöttar. Men iaf så är människor störda=b Det kommer alltid finnas sånna människor. Tur för mig att jag inte har så många jag umgås med. Bara dom jag vet jag kan lita på. Hoppas att du får en förjävla kul kväll. Och så måste vi ta en promenad snart när Ceros eksem är så pass bra att han kan bada igen=b

2010-06-30 | 17:14:24
Lina säger:

Proenad låter super! Kom igen nu Cero :P

2010-06-30 | 18:01:39
Bloggadress: http://linamoen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback