6 dagar kvar

Åååh vad jag längtar tills lönen kommer. Så otroligt! Fyfan. Vill ha lön, vill ha lön!
Haha ursäkta mitt tjatande, men jag tycker så synd om mig själv för att jag är så fattig nu.

Jag och Ellen har planerat vår partyhöst nu. Det ska bli den bästa hösten någonsin! Åhåjaja.

Imorrn ska jag å Linn vara nyttiga och först vara ute å gå med Novella, sen ska vi simma. Och så ska vi göra ett schema, vi ska börja schemalägga vårt liv så vi har tid med att få klart skolan, festa som fan, träna på gym å simhall, och äta regelbundet så jag går upp i vikt några kilo och Linn kanske ner nåt. Vårt nya nyttiga liv börjar!

Idag har jag flyttat de allra sista grejerna från huset. Tror fan jag fick med varje hårnål. Det enda som är kvar nu är fodertunnan, men Novella har mat i den så den får va kvar sålänge.. Sedan har jag några mattor och kanske nåt mer kvar i förrådet vid gamla lägenheten, men det tar vi också sen nångång.
Så nu bor Wilma med mig i lägenheten, och hon verkar trivas med lugnet som är nu, ensamkatten. Hon hatar fan andra djur och katter och allt. Hon vill ha det tyst och lugnt omkring sig.
Så nu ligger hon och sover vid mina fötter :) Bilden föreställer henne tidigare idag

Jag har gjort upp en plan för helgen eftersom jag är för fattig för att åka till Malung, och jag kommer nog deppa ihjäl mig om jag sitter här själv i lägenheten hela helgen.

Fredag: Kommer nån i min familj hit med soffa å tvhylla, och tar med mig till wermland.
Lördag: Tripp till IKEA, så jag kan köpa min nya säng, taklampor och lite diverse köksgrejer.
Söndag: Åka till Vansbro igen med mina nya grejer, sen till Borlänge å Dala-Expo och hämta mitt barbord + stolar som jag ska köpa av en kaninuppfödarvän.

Jag ska utnyttja min snälla familj till max, men allt hänger på att vi får tag i en bil med drag på. Annars blir det lite svårt att ta med en kärra, för de behövs för alla tre dagar tyvärr. Planerna kanske ändras något, min snälla storebror ville korta resvägen så mycket som möjligt :P
Dom kanske kommer hit tidigt tidigt med soffa och hylla på lör och så åker vi direkt till Karlstad, för då blir det typ 5 mil kortare. Jaja, de märks! Mamma ska försöka ragga bil imorrn.
Min bror köpte dock en ny bil idag, men såklart då va det ingen dragkrok på den. Surt.
 



Kommentarer
JinxLinda säger:

Lät vettigt att schemalägga livet :)

2008-08-20 | 07:44:05
Bloggadress: http://jinxlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback