Confused

Blä, jag är så förvirrad nu. Vet inte alls hur det blir med allt.
Nu är jag väl en jävla fitta som skriver ut sånt här offentligt, men jag måste skriva av mig lite.
Tobbe saknar mig redan och vill att jag ska flytta hem igen, men jag vet inte vad jag vill. Jag var så peppad så att flytta "hemifrån" och vara helt själv och självständig för första gången i mitt liv, ha min alldeles EGNA lägenhet med bara MINA grejer där jag bestämmer allt.  Där jag bestämmer hur allt ser ut, där jag är bossen helt enkelt. Så har det inte kännts i huset.
Jag har redan börjat må bättre, jag sover bättre och känner mig piggare överhuvudtaget. Jag tänker på hur jag mådde innan jag träffade Tobbe. Jag sov bra, styrketränade 2 ggr i veckan, åt regelbundet och vägde 4 kilo mer. Jag vill må så igen, och känner mig redan på bättrningsvägen.
Jag vill kunna ha alla mina jävla djur utan att någon annan har åsikter. Jag vill så jävla mycket! När jag blir riktigt vuxen oxh seriös vill jag bo på landet där jag kan ha en stor gård med en stor jävla uppfödning av kaniner, jag vill ha några får och en bordercollie som vallar.  Och jag vet inte om Tobbe vill ha en sån framtid, men jag vill.
Fy fan, jag har så jävla dåligt samvete över att jag är glad och uppspelt över den här flytten, medans Tobbe är ledsen. Jag vill ju vara ledsen, men kan inte. Jag är ledsen för att han är ledsen.
Jag vet inte vad jag vill

Är det tillåtet att sätta sitt eget välmående framför någon annans?


(Säg till om du vill att jag ska ta bort detta älsk)

Kommentarer
JinxLinda säger:

Klart du ska sätta ditt välmående före någon annans!!

Btw, försök komma ihåg din blogg.. kollar varje dag men aldrig något nytt :(

2008-08-06 | 17:30:08
Bloggadress: http://jinxlinda.blogspot.com
carola säger:

Tycker absolut inte det är fel att du sätter ditt eget välmående framför andras.

2008-08-07 | 20:09:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback