Ny design

Nu har jag gjort en liten ny design på sidan. blev inte riktigt som jag hade velat, men hyfsat. Det får duga tills jag hittar någon som är bättre på detta än mig :P

Nu har jag mobilt bredband, så jag ligger i "sängen" i lägenheten och kollar på tv. Har fått hyfsad ordning här men det behövs ju möbler, men det ska väl fixas i samband med en roadtrip med Linn å Ellen till Karlstad och IKEA när lönen har kommit. för jag vill ha en riktig säng!
Och så vill jag ha hit soffan och tvhyllan från Värmland. Men förhoppningsvis kanske jag får hit det till veckan när brorsan kommer hem från Norge, då han och mamma skulle komma hit.
Då ska jag väl få hit lite mattor från farmors hus. Någon gång ska jag väl fixa hit mitt jätte-skrivbord från huset också..

Puss å hej!

Kommentarer
JinxLinda säger:

Ta ikea i Örebro i stället! :D

2008-08-14 | 20:21:21
Bloggadress: http://jinxlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback