Sex + nyttigt liv

Fyfan, sex, sex, sex är fan de enda jag tänker på nu. Samma gamla Lina å lusten är tillbaka. Vad ska man göra åt det tro? Haha, inte blir det bättre av att jag, linn å emma diskuterade våra olika erfarenheter idag. Nej fyfan.
Jag kanske ska börja brodera eller nåt istället för att lugna nerverna?


 Ledig från skolan idag, bra start på terminen. Dagen började med att jag å Linn gick till skolan och snik-åt skolmat, så vi slapp betala och laga själva. Sedan gick vi en riktig långpromenad med Novella. Efter de så stekte vi och åt svampen vi hittat. Efter de var vi mer nyttiga och var å simmade en vända.  Men fyfan, min dåliga nattsömn gjorde sig påmind i bastun. Sov knappt en blund inatt så jagt somnade nån sekund där i den sköna värmen. Sen bar de av till Karamellfolket och Emma där jag drack en massa redbull, kaffe och åt godis för å hålla mig vaken.

Nej, nu är de nog dags för lite underbar sömn

Kommentarer
JinxLinda säger:

Haha! Det hjälper nog inte att brodera, då blir det bara massa snusk som mönster :D :D

2008-08-21 | 14:55:26
Bloggadress: http://jinxlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback