Skolfan

Idag började skolan igen. Väldigt ansträngande dag. Gick dit, letade efter syon. Hittade henne inte, så jag, Linn å Moa satte oss i cafeterian. Jag åt frukost då jag var för lat för det imorse.  Hittade syon, men hon hade inte tid för oss, så vi bokade möte. Så nu behöver jag inte gå till skolan förrän 11.30 på tors.
Men vi ville ha skolmat, så vi fördrev lite tid tills typ kvart i elva, så gick vi och åt mat.
Jag drog till OK och kollade om dom kunde erbjuda mig nåt jobb, och tur i oturen så var Mona sjuk så jag ska jobba förmiddag imorrn, extra pengar kan behövas för min del!
Suck. Vill ha löön. surt att 25:e är på mån. Om det hade varit på sön så hade jag fått pengar på fre ju, och det hade behövts. Jag vill till Malung i helgen, men är fattig som en gnu, så det är nog lite halvt omöjligt :( Suck..

Bjuder på en bild från i lördags, snyggt värre :P


Kommentarer
JinxLinda säger:

Vad ska du göra i malung? :D

2008-08-18 | 19:52:58
Bloggadress: http://jinxlinda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback