Gårdagen

För tillfället sitter jag på rättskunskap. Det är intressant, vi sitter och klagar på våran konstiga kommunledning.

Glömde skriva om gårdagen igår. Jag var i skolan först och var på engelska på förmiddagen, sedan gick jag på lunch.
Efter lunchen gick jag och Moa och solade och badade infrabastu. Det var riktigt häftigt! Man svettades så att det bara rann av kroppen! Sedan kände man sig utvilat efter, det var jättehärligt! Efter det hade jag historia.
Sedan avr det bara att skynda sig hem och städa och diska lite, då hyresvärden skulle komma och hämta hyran, och sedan skynda mig till jobbet vid fem, och sen jobb ända tills halv elva.
Samma sak gäller idag, men lite annorlunda lektioner. Jaja, man ska veta att man lever, dock hade jag helst legat hemma i soffan typ.

Ska tigga hjälp av Micke idag så jag kan köpa kattsand. Jag har för klena armar och knän så jag orkar inte bära 10kg kattsand hem själv, så han ska skjutsa mig :) Det börjar stinka i kattlådan nu, är alltför lite sand så den blir inte luktfri även om man städar den ordentligt

Hörs ikväll!

Kommentarer
josse =) säger:

Snygg blogg! =)

2008-11-05 | 15:09:37
Bloggadress: http://josefinemandarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback