Gött.

Kom hem för drygt en timme sedan, och nu har jag inga inbokade lektioner eller jobbpass för resten av veckan, härligt!
Men måste nog gå till skolan ändå imorrn, iallafall plugga. Kanske ska ta en läsdag och läsa ur den där engelskaboken på typ 400 sidor?

Det stinker parfym i min lägenhet nu. Jag skulle städa kattlådan, så jag lyfte upp kattlådan och började sopa bort sanden som hamnat utanför. Då sätter sig Betty och skiter där i hörnet! Gah, blir så galen. Så då fick jag torka skit från golvet innan jag kunde skyffla skit. Gött. Ialalfall, det stank bajs i hela lägenheten, så jag maskerade lukten med billig parfym :P

Tänkte lägga in lite bilder på bilddagboken men det var slut på batteri i kameran. Surt, när jag äntligen hade orken.
Nej, nu ska jag glo på lite b-program på sexan som går på natten, sen blir det sängen. Byta till nya härliga sängkläder kanske? Den som lever får se..



Kul att lite nytt folk börjat kommentera! Hur har ni hittat mig?


Kommentarer
JinxLinda säger:

ARgh, parfymdoft i hela lägenheten! Snacka om huvudvärk :D

2008-11-06 | 11:27:05
Bloggadress: http://Jinxlinda.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback