Lurigt

Tre för mig helt okända personer har kommenterat mitt senaste inlägg. De enda andra som brukar kommentera är Jin och Ellen någon gång ibland. Jaja, det är trevligt :)

Idag var jag och Linn och solade efter skolan. Moa skulle ha varit med så vi skulle ha testat infrabastun, men hon flippade ur pga Patriks skolpress så vi skippade bastun för denna gång. Jag solade dock 909 sek, haha.

Sedan gick jag till Ekonomoen för att vänta på att broder skulle fixa pengar till hyran åt mig. PAssade på att fråga Knut om sofforna i farmors hus, om jag kunde låna dom när brorsan kommer och hämtar sin soffa. För jag vill inte köpa någon billig soffa bara för att, om jag ska ha en soffa ska de vara en jag vill ha. Har spanat in en på IKEA men den kostar ju typ 9000, och så mycket pengar har jag int eliggandes för tillfället. Men Knutte sa att jag skulle fråga Kåre, och för han var det helt okej, bara om jag inte slängde dom när jag haft dom klart ;)

Pratade med min kära farbror om huset lite mer också. Så nu är det typ bestämt, att jag ska ha huset när jag har råd. Han pratade om att han skulle fia kommunalt avlopp och vatten och jordvärme, men för tillfället hade han inte 250 000 liggandes, haha. Men härligt om det skulle vara fixat tills att jag tar över, så slipper jag krångla med det då.
Åååh, ge mig körkort å jobb i Norge så jag kan flytta in och börja fixa med mitt hus.

Detta har varit en deppdag efter kaninungarnas bortgång. Trodde inte jag tog det så hårt. Mene fter en paus på två år blir man tydligen blödig. Hade tänkt plugga massvis idag men jag har inte orkat. Nya tag imorrn. Ska försöka ta mig upp i tid för en gångs skull, och komma till skolan till 8.15. Lycka till.

Bild på Trolle från förra veckan när han var här på besök :)


Kommentarer
matilda säger:

jag tror att det är rävpäls, fin blogg du har! Har du designat den själv?

2008-11-04 | 07:30:50
Bloggadress: http://http://www.dresslikeme.blogg.se
fia&emelie säger:

Vilken söt hund =)

Tävla om ett Nivea intense Repair Kit på våran blogg

Ge oss din komentar så lottar vi ut en vinnare!

Tävlingen finns under Kategorier-Tävlingar

Var med du åxå

Lycka Till !!!!



2008-11-04 | 15:02:30
Bloggadress: http://humorsajten.blogg.se/
e m m a säger:

- ja men då är de ju helt rätt.



har du de bra ikväll?

2008-11-04 | 22:00:42
Bloggadress: http://harnqvist.blogg.se/
e m m a säger:

- vissa dagar är fulla av aktiviteter och ibland har man inte mycke val.. hade mer än gärna tillbringat ett par dagar hemma.

2008-11-04 | 23:39:37
Bloggadress: http://harnqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback