Seg dag.

Idag har jag inte gjort ett skit, sliten efter helgen. Legat i soffan med datorn i knät och kollat på dåliga tvprogram hela dagen, förutom när Linn kom förbi och vi drog till Brogrillen och käkade bakismat och pratade om gårdagens bravader. Fullträff.

Tänkte vara nyttig nyss och tvätta lite då jag har tre korgar fulla med tvätt, men då var tvättstugan upptagen. Jaja, den är väl kanske ledig sedan, vi är typ bara två som tvättar i det här huset så.

Blev upplyst igår kväll om att jag har prov imorrn tydligen, så jag blir väl tvungen att plugga lite rättskunskap. Suck.


Väldigt lyckad helg dock! Kom hem halv sju imorse, väldigt rolig efterfest hos Linn och senare hennes granne Joel, men livemusik och trevligt folk.
Bilder osv kommer väl upp på bilddagboken och kanske facebook sen om jag orkar. Kanske blir någon film upplagd på fejjan också.

Hejja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback