Tre planer

Plan 1.
Jag ska fanimej sluta röka och snusa. Nu börjar de bli dyrt. En hel jävla dosa idag, dock har jag varit duktig och bara rökt 3 cigg. Men det blir en till snart tyvärr. Dyrt och drygt. Efter helgen så ska de fan vara till ända!

Plan 2.
Jag ska nog flytta. Till något mindre, nere på byn. blir nog att ringa till Vansbrohem någon dag som jag kommer ihåg och säga att jag vill ha en lägenhet nere på byn om 3 mån, för jag vill helst inte betala dubbel hyra.
Känns onödigt att ha ett rum jag inte använder, sen bor jag så långt bort i helvetet.
Inte bra för mig som inte har bil nu på vintern, jag får så ont o händerna och knäna av att vara ute för länge. Sedan måste jag ha hjälp om jag ska handla hyfsat mycket eller köpa kattsand, för jag orkar inte bära mycket så långt = det klarar inte knäna av, känns som  om dom ska gå av.

Så nej, mindre lägenhet nere på byn tack.

Plan 3.
Ja, jag hade tre planer förut när jag tänkte. Men nu är den puts väck. Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback