Glömt bort igen

Glömde bort bloggen i några dar igen, jaja, så kan det gå. Var part y fredags som vanligt, blev Äppelbo i efterfest till slut. Sov i Ellens husvagn på natten/morgonen, hon tyckte de va kallt men jag märkte ingenting för jag somnade direkt, haha!På morgonen slappade vi och glodde på film.Dock tog jag mig knappt hem från Ellen dagen därpå, vilken kändes lite stressande ett tag eftersom jag skulle börja jobba kl 15. Menmen, det fixade sig tack vare Linn till slut.

I går jobbade jag också. Blir nog jobb hela denna helg, och en vit helg för en gångs skull. Kan väl vara nyttigt.
Idag har jag varit i skolan och haft rättskunskap och mentorstid. Sedan drog jag, Tula å Moa och solade en vända. Moa tyckte jag var en hemsk människa som tog av mig naken, hon ville inte se mina privata delar, haha! Synd för henne att jag inte är en speciellt blyg människa.
Sedan gick jag och Tula till mina farbröder på Ekonomoen och fikade. Vi fick kaffe, hembakade wienerbröd som nån kärring kommit in med och några typ chokladbiskvier från Håkanssons. Jävlar så mätt jag blev. Eller sådär äckligt mätt som man blir när man äter en massa sött. Håhåjaja..
De hade en hel pappkasse med bröd, så jag fick med mig nåt typ valnötsbröd och nån limpa hem, också hembakat. Tog även med mig de resterande wienerbröden hem, för de ville de inte ha, haha!

Sedan fick jag skjuts hem av Micke. Va in på ICA en sväng där jag köpte vanligt salt (istället för drygt havssalt som jag bara haft ända sen jag flyttade in, inte så bra att salta popcorn med) och solrosfrön.
Åh nej förresten. Jag köpte sådana där smutsiga solrosfrön som är till för fågelmat istället för någon dyrare sort. Stackars min kanin, hur ska hon överleva. Hela detta storköp gick på 9,60. Hutlösa priser, haha!

Nu har jag sett på Smallville och nu envisas det Simpsons på sexan. Jag ska läsa ur min engelskabok idag har jag tänkt, så får jag klart engelska B imorrn. Skulle ju inte vara så fel.

Blev ju ett rätt långt inlägg idag. Hejja Lina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback